Jak utrzymać formę w domu?

Zdrowy tryb życia pozwala na przeciwdziałanie nadwadze i otyłości, które są powodem wielu chorób cywilizacyjnych. Jednak co zrobić w momencie, gdy siłownie są zamknięte i jesteśmy zmuszeni do przebywania w domu? Co zrobić jeśli chcemy utrzymać formę i nie chcemy stracić wypracowanych efektów?

Stopień zaawansowania a ćwiczenia w domu

Niestety, ale osoby regularnie chodzące na siłownię bez odpowiedniego sprzętu nie będą w stanie doświadczyć progresu, jednak ćwiczenia w domu pozwolą na zahamowanie regresu. Z kolei osoby początkujące i nie mające wcześniej kontaktu z siłownią będą w stanie zobaczyć efekty ćwiczeń nawet bez żadnego sprzętu, a używając jedynie ćwiczeń opierających się na masie ciała.

Dieta i regeneracja

Opracowując plan treningowy w domu nie możemy zapomnieć o diecie ani o regeneracji, która jest bardzo ważna jeśli chcemy zobaczyć efekty. Nie możemy się regenerować w salonie masażu https://www.salondewi.pl/, jednak możemy spróbować masować się rollerem. Z kolei dieta jest ważna do dostarczania odpowiedniej ilości składników odżywczych. Możliwe, że będziemy musieli wprowadzić zmiany w diecie, mając na uwagę zmniejszoną intensywność aktywności fizycznej, jest to ważne szczególnie u profesjonalistów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *