Ile powinien trwać dobry trening?

Rozpoczynając przygodę z trenowaniem każdy z nas chce jak najprędzej zobaczyć efekty i cieszyć się lepszym zdrowiem. Jednak osiąganie efektów wymaga czasu i odpowiedniego planu treningowego, bo ćwicząc za mało lub za długo możemy osiągnąć odwrotny efekt. Jaki czas treningu jest odpowiedni?

Rodzaj treningu

Czas treningu będzie się różnił między innymi od stopnia zaawansowania danej osoby, jej kondycji fizycznej oraz od tego jaki typ treningu przeprowadza. Należy zdać się na własny osąd i wypróbować różne rodzaje treningu aby sprawdzić który z tych treningów będzie dla nas najbardziej odpowiedni. Jednak ważny jest też czas treningu, aby nie doprowadzić do przetrenowania.

Czas treningu

Najczęściej najlepszym sposobem na zorganizowanie treningów jest organizowanie trzech lub czterech treningów w tygodniu. Wymagana jest około 48 godzin regeneracji, która może obejmować różne elementy wspomagające regenerację, jak na przykład masaż w salonie masażu https://salonmandala.pl/salony/salon-mandala-warszawa/. W przeciwnym wypadku ryzykujemy przetrenowaniem, które może przekreślić jakikolwiek progres w treningu. Nie można zapominać o regeneracji, gdyż bez niej nie zaobserwujemy wzrostu mięśni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *