Trening dla początkujących

Prowadzenie aktywnego trybu życia nie jest proste jeśli do tej pory prowadziliśmy jedynie siedzący tryb życia bez żadnej aktywności. Najtrudniejsze są początki, kiedy nie wiemy jeszcze dokładnie jak ma wyglądać prawidłowy trening. Jakie ćwiczenia są przystępne dla osób początkujących?

Dla kogo?

Tego typu treningi są przeznaczone dla osób, które nie mają kondycji i dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnym trybem życia. Jednak mogą okazać się dobre również dla osób, które wracają do treningów po dłuższej przerwie. Należy pamiętać, że nie trzeba od razu robić całego planu, a tyle ile jesteśmy w stanie, aż do momentu w którym zrealizujemy trening. Nie można też zapominać o regeneracji po treningu, dobrym sposobem może być masaż klasyczno-relaksacyjny, który zmniejszy ból mięśni i przyspieszy regenerację.

Rodzaje treningów

Pierwszym z rodzajów treningu jest trening typu fit body, który ujędrnia i wzmacnia całą sylwetkę. Ćwiczenia nie są intensywne, więc będą dobrym wyborem dla osób bez kondycji. Dobre dla osób początkujących będzie też trening bez ćwiczeń polegających na podskokach i wyskokach. Ćwiczenia z długim czasem trwania i niską intensywnością będą dobrym wyborem dla każdej osoby, która chce zacząć żyć aktywnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *